« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
امام جمعه کهگیلویه؛
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه عملیات وعده صادق تهاجم نبود بلکه پاسخ به یک تهاجم بود، تصریح کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه هدف از آن زدن پایگاه‌های مشخص بود و این عملیات تمام معاملات دنیا را بهم ریخت.

عملیات وعده صادق تهاجم نبود بلکه پاسخ به یک تهاجم بود | این عملیات تمام معاملات دنیا را بهم ریخت

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: در آستانه سالروز تأسیس سپاه سرافراز اسلام هستیم در روزهای عزت، غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران و در روزهایی که دنیا شاهد عملیات وعده صادق توسط سربازان امام زمان و فرزندان رهبری در سپاه رشید اسلام هستند، خدای عزیز را بابت داشتن سپاه عزیز شاکریم این نعمت الهی است و هر چه شکر کنیم بر این نعمت کم است.

امام جمعه کهگیلویه ضمن تبریک عملیات تنبیهی اخیر در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی به اینکه متخصصان دنیا از تحلیل این کار سترگ در عجب‌اند اشاره کرد و سپس به تبیین نکات مهم و راهبردی در رابطه با این عملیات پرداخت.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق تهاجم نبود بلکه پاسخ به یک تهاجم بود، تصریح کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه هدف از آن زدن پایگاه‌های مشخص بود، این عملیات دو هدف مشخص داشت قرار بود پهپاد و موشک‌ها گنبد آهنین را مختل کنند تا موشک‌ها پایگاه‌های رژیم را از بین ببرند که الحمدلله این اهداف هر دو محقق شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: با این حجم گسترده دفاع طبیعی بود که برخی از پهپادها سرنگون شوند اما حداقل هفت موشک با تدبیر سپاه از لایه‌های متعدد پدافندی عبور کرد و مهمترین پایگاه حفاظت شده دنیا را مورد هدف قرار داد.

وی اضافه کرد: ایران موفق به عبور از گنبد آهنین شد و تمام معاملات دنیا را به هم ریخت، این عملیات تحقیر بی‌سابقه رژیم صهیونیست بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه این عملیات، معادلات اسراییل را به هم زد، عنوان کرد: مشخص شد نه اسراییل بلکه حتی پدافندهای مهم دنیا هم نتوانستند کاری کنند.

وی با اشاره به منحصر بفرد خواندن عملیات از سوی رئیس جمهور امریکا، بیان کرد: عملیات ما مبتنی بر اخلاق اسلامی بود و هدف آن صرفا مراکز نظامی مورد هدف بود و تنبیهی در مقابل تمامی قدرتهای دنیا بود.

امام جمعه مرکز شهرستان گفت: بودجه نظامی کشورهایی که در مقابل ما ایستاده بودند 50 درصد کل بودجه کره خاکی است در حالی که بودجه نظامی ایران یک هشتادم بودجه اینها است.

وی با اشاره به حجم عملیات و تعداد ادوات نظامی مورد استفاده در تنبیه رژیم غاصب گفت: اجرای این عملیات یک انبارگردانی بود ما نه از سجیل و نه موشک‌های جدید استفاده نکردیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‎‌فر تصریح کرد: این عملیات ترس امریکا از ایران را ثابت کرد و به التماس و خواهش افتاد بیش از ۴۰ بار کشورهای منطقه رسما از ایران خواستند که نزند اما تنبیه شدند و افکار عمومی دنیا متوجه شد جمهوری اسلامی شعار نداد بلکه عملگرا است.

وی با تأکید بر اینکه اگر رژیم صهیون قصد عملیات دیگری به منافع ما را داشته باشد جمهوری اسلامی در پاسخ عملیات ده برابری انجام خواهد داد، گفت: صبر انقلابی ملت ما اندازه دارد ما چکمه سرباز صهیونیست بر سینه طفل بیگناه را دیدیم و صبوری کردیم اما آرام نخواهیم نشست در مرحله بعد هدفمان نه صرفا رژیم غاصب بلکه پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه در خطر هستند؛ این هماهنگی دیپلماسی و میدان است.

امام جمعه کهگیلویه خاطرنشان کرد: توهم وجود کشوری به نام اسراییل باید تمام شود و تمام خواهیم کرد، به وعده ۲۵ سال نخواهد رسید و جهان اسلام را از وجود خبیث اینها پاک خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: